Zašlete nám svůj kontakt a my se Vám obratem ozveme!

Rychlý kontakt
Jméno
Jméno
Jméno
Příjmení

Případně se s námi můžete ihned spojit telefonicky na +420 773 680 991.

Edit Template

Jak zacílit požadované publikum při HR kampaních?

U náborových kampaní se firmy často setkávají s problémem omezeného cílení na Facebooku a Instagramu podle věku. 

Zatímco u běžných pracovních pozic se dá snaha firmy META o eliminaci věkové diskriminace pochopit, u jasně vymezených firemních rolí jako jsou stáže, či trainee programy, může být absence cílení dle věku poměrně nežádoucí. Klient se pak potýká s tím, že velká část budgetu je utracena za silné facebookové publikum mezi 30 a 40 lety, kteří jen stěží tyto role mohou naplňovat. O cílení dle určitých demografických údajů nemluvě. 

Jak na to?

 

Řešením je fázování a následný retargeting kampaně.

Pro první fázi kampaně je nejlepší využít video napříč sociálními sítěmi – Instagramu i Facebooku, v podobě klasického feedu, stories i reels. V této fázi je důležité si stanovit optimalizaci – ideálně na co nejvyšší počet zhlédnutí, a vyvarovat se jasně leadových frází v copy nebo náborových klišé typu „Pošlete nám svůj životopis ještě dnes.“ Stačí pouze jednoduše představit firmu, případně pozici, na které bude budoucí kandidát, či kandidáti pracovat.

U takto nastavené kampaně není nutné zaklikávat diclaimer o Special Ad Category v podobě náborových kampaní. Díky tomu lze cílit na konkrétní věkové rozmezí, i demografické prvky jako vzdělání, současná pozice apod.

V druhé fázi kampaně už lze využít klasické náborové kreativy, jasně zvolené CTA, či optimalizaci na konverze. Cílení bude jednoduché – všichni uživatelé, kteří viděli alespoň 3 sekundy předchozího videa.

Díky této strategii dokážete vcelku jednoduše přivést na web relevantní kandidáty a ušetřit si tak budget, který by se za normálních okolností utratil zčásti i za uživatele, kteří absolutně nespadají do vašeho spektra zájmu.

Pokud byste měli zájem o naše zkušenosti z oblasti HR online kampaní, neváhejte nás kontaktovat a domluvme si konzultaci.

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.

Odebírejte nás a buďte v obraze!

Jednou měsíčně vám pošleme informace o novinkách z online marketingu, jejich implementaci pro klienty a nabídku služeb. Nemusíte se bát spamu, posíláme jen to nejdůležitější. 

You have been successfully Subscribed! Ops! Something went wrong, please try again.

© 2023 Created by WeLead